Connect with us

Kuzeyli Balıkçı Deniz Ürünleri Restorant/İstanbul

Canımızın çektiği an balık yiyebileceğimiz temiz, nezih, kalabalık olmayan ve Tuzla civarında bir balıkçı ararken tesadüfen karşımıza Kuzeyli Balıkçı çıktı. Pazar günü öğleden sonra midemiz acıkıyorum sinyalini vermeye başladığı vakitte yola koyulduk.

Arabayı cadde üzerinde park ederek ara sokağa girdik ve balıkçıya doğru ilerledik. Gönül rahatlığıyla şunu söyleyebiliriz ki içeriye girdiğimiz andan dışarıya çıkana kadar güler yüzlü bir personel tarafından ağırlandık.

Keyifle masamıza oturduk ve hamsi siparişi verdik. Öncesinde kalamarımız, mısır ekmeğimiz ve salatamız geldi. Yağı, sosu, mısır ekmeği derken baya baya güzel bir salata ile midemiz bayram etti.

Hamsimiz de geldi masamız şenlendi.

Yemek sonrası çay içmek adet oldu. Çay var ise yemek üstüne tatlı yemek de güzel olur dedik. Portakallı revani geldi ve bugüne kadar yediklerim içinde en güzeliydi diyebilirim.

Midemiz doymuş, keyfimiz yerinde, vitaminimizi almış şekilde oradan güler yüzle uğurlanarak ayrıldık. Dememiz o ki, gidip yakın civarlarda uzun kuyruklar bekleyerek balık yemek için vakit harcamaya gerek yok. Ne isterseniz Kuzeyli Balıkçı da bulabilirsiniz. Bir kez deneyin, gerisi gelir zaten.

Sağlıcakla, ağız tadınızın her daim olması dileğiyle 🙂

Kuzeyli Balıkçı Deniz Ürünleri Restorant

Adres: Postane Mahallesi, Postane Sokak. No:11, 34940 Tuzla/İstanbul

Telefon: (0216) 909 10 25

2018 Mayıs

Gidilecek yollar, okunacak kitaplar, izlenecek filmler sınırsız ve ucu açık. Nefes alacağımız sayı bile belli dedik. Başladık gezmeye, okumaya, gözlemlemeye… Gezdikçe çoğaldık, okudukça bilinçlendik ve izleyip, gözlemledikçe çevremizde devasa olarak nitelenen sorunları, sıkıntıları !!! minnacık görmeye başladık ve sonuç olarak birlikte huzur bulduk. İnsan bu zamanda başka ne ister ki ! Dünya ne büyük biz insanlar ne kadar küçük demeye ara vermeden devam ettik. Kim bilir hayatımızın sonuna kadar daha ne kadar çok söyleyeceğiz. Franz Kafka ne kadar güzel demiş. ‘’Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında." Öncelikle sağlığımızın değerini bilip, kendimize iyi davranalım ve yatırım yapalım. Geze, göre ne tür yaşamlar varmış tanıklık edelim. Hayatınızı istediğiniz şekilde yaşamanız dileğiyle. Mutlu ve her zaman umutlu kalın .

Smeh Cafe & Börek/İstanbul

Boşnak Börek Evi  (Gülümseten Lezzet)

Geçen günlerde açılış  vesilesi ile Smeh Cafe’ye uğradık. Çok şirin, sıcak, insanın keyfini yerine getiren, samimi bir mekan ve olmazsa olmazımız personeli çok güler yüzlü. Damakta kalan tatlar da çok başarılı.

Gidince neler yiyebiliriz mi dediniz ? Boşnak börek çeşitleri, zeytinyağlılar, yöresel lezzetler, soğuk sandviç çeşitleri, ana yemekler, tatlı ve salata çeşitleri sizi bekliyor olacak.

Ürün  yelpazesi içinde börek çeşitlerinden tatma imkanımız oldu. Hepsi güzeldi ama en çok Etli Boşnak Mantısı ve ıspanaklı böreği sevdim dersem yeridir. Sıcacık, tazecik ve yanında da çay 🙂 Etli Boşnak Mantısı’nı alıp eve götürüp üzerine sarmısaklı yoğurt dökerek lezzetine lezzet katmakta mümkün 🙂

Yolunuz düşerse yeni bir lezzet durağı keşfetmiş olursunuz.  Yolunuz  düşmezse de bu lezzetleri tatmak için bir kere de olsa mutlaka uğrayın. Sonrasında zaten uğrak yeriniz olur.

Küçük bir bilgi. Özel günleriniz için sipariş alıyorlar. Ayrıca evlere ve iş yerlerine paket servisi sunuyorlar.

Güzel tatlarla karşılaşmak adına Smeh Smeh diyelim 🙂

Yeni yerleri/lezzetleri keşfetmeniz dileğiyle.

Adres : Altayçeşme Mah. Tango Kule Efe Boz SK. C BLOK NO: 31/H   Maltepe / İstanbul

www.smehborek.com

Diğer gezi yazılarımıza ilişkin fotoğraflara aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Didim Karçiçeği Restorant

Karçiçeği Restorant

Didim gezimiz sırasında kaldığımız otelin danışmasına akşam yemeği için  tavsiye edebileceği bir yer ismi sorduk. Bize ilk söylediği Karçiçeği Restoran oldu.

Sahile indik ve mekanı bulup hemen içeri girdik. Kış vakti olduğu için ilk olarak çıtır çıtır yanan bir soba ile karşılaştık. Sonrasında siparişlerimizi verdik.

Sobadan kaynaklı sıcak bir ortam olması yanında çalışanlarının güler yüzlü, pratik ve eli çabuk olması nedeniyle burası bize daha bir sıcak geldi.

Didim de 2 akşam kaldık ki bir önceki günden tecrübeli olduğumuzdan tekrar aynı mekana gittik .Yine sıcacık ve çok lezzetli ezogelin çorbamızı içtik. Üstüne de aşağıdaki fotoğrafta yer alan yemekleri sipariş verdik.

Bu keyif verici ve lezzetli yemeklerin ardından üzerine künefemizi yiyip çayımızı içtik.

Uzun süredir bu kadar lezzetli yemekler, tatlılar yememiştik. Keyifli ve çok doymuş bir şekilde mekandan ayrıldık.

Adres: Çamlık Mahallesi, Yalı Cd. No:7, 09270 Didim/Aydın

Telefon: (0256) 813 42 36

İstanbul Parfe Mio

Parfe Mio

Hafta sonu geldi ve arkadaşlarınızla, sevdiklerinizle, dostlarınızla ya da ailenizle kahvaltı yapabileceğiniz, sohbet edebileceğiniz temiz, nezih, kahvaltısının çok çeşitli ve çalışanlarının güler yüzlü olduğu bir mekan arayaşına girdi iseniz artık aramanıza gerek yok .

Adresiniz bundan sonra bizim yaptığımız gibi http://www.parfemio.com/ olsun.

Sadece kahvaltı değil aynı zamanda lezzetli yemek çeşitleri ile iş yemekleriniz içinde tercih edeceğiniz yerlerin başında gelecektir. 2 katlı olduğundan üst katında özel gün kutlamalarınızı da gönül rahatlığı ile yapabilirsiniz. Doğum günleri, aile yemekleri, kına geceleri…

Mesela biz kına gecesi yaptık ki, özellikle personeline bu konuda teşekkürü borç bilirim. Karınca gibilerdi, hiç durmadılar, gecenin sonunda başta ben ve ailem olmak üzere tüm arkadaşlarım memnun ayrıldılar. Herkes keyif aldı.

Bir kere gidin deneyimleyin. Gerisi gelir zaten.