Connect with us

Published

on

ABANT GEZİMİZ

Bize geçen sene başında bir hastalık peydah olacak ve tüm alışkanlıklarımızdan vazgeçeceğimiz, işimizin ve okulumuzun oturma odalarımıza taşınacağı söylenmiş olsaydı sanırım kazanacağımızı düşünerek reddeder, iddiaya girer ve iddiayı kaybederdik. Herkes eve kapanmak zorunda kaldığından sıkıntılı günler yaşasa da biz gezginler için bu zamanlar daha zor geçti ve bu durum hala devam ediyor.

Pandemi nedeniyle insan ilişkilerini minimum düzeye indirerek ulaşmak istediğimiz noktaya varmak ve gittiğimiz yerlerde de maksimum seviyede dikkatli davranarak hareket etmemiz gerekiyor. Bunları göz önünde bulundurarak ve İstanbul’a yakın olması nedeniyle Abant’a gitmeye karar verdik. Yaklaşık 2.5 saat içinde otelimizdeydik. Otele giriş yapmadan hemen önce otelin alt tarafında yer alan göl kenarındaki restoranta gittik ve biraz keyif yaptık.

Otele giriş işlemlerimizi tamamladıktan sonra göl manzaralı odamıza çıktık. Aşağıda odamızdan bir iki kareyi ve 3 gün boyunca izlediğimiz manzarayı paylaştık.

Biraz dinlendikten sonra otelin beş çayı saati için odamızdan çıktık. Tatlı ve tuzlu olmak üzere çeşitli ürünler sunuldu ve sürekli çay servisi yapıldı. Servis hızlı, personeller güler yüzlü ve ürünler gayet lezzetliydi.

Tatlı ve tuzluları tükettikten sonra göl kenarında yürüyüşe çıktık. Hava serin olduğundan içlikler, şapkalar ve eldivenler eşliğinde gölün sunduğu manzara, ağaçlar, kuş sesleri, gökyüzü ve sessizlik içinde huzurlu bir yürüyüş yaptık.

Sonrasında akşam yemeği ve oksijene doyan ciğerlerimiz ile çok rahat bir uyku uyuduk ve yeni bir güne başladık. Pencereyi açarak, yeni güne, göle ve bize şarkı söyleyen kuşlara merhaba diyerek kahvaltıya indik. Pandemi nedeni ile servisi otel personeli yapıyor. İstediğiniz çeşitten ve istediğiniz kadar tabağınıza ürün alabiliyorsunuz. Masaya termos ile çay getiriliyor. Çeşit olarak oldukça fazla ürün yer alıyor ve hiçbir ürün için bitti diye bir kelime sarf edilmiyor.

Göl kenarı yürüyüşü sonrasında lobide oturarak, salep içerek ve kitap okuyarak keyifli saatler geçirdik.

Akşam yemekleri de sabah kahvaltısı gibi çeşitli ve gayet lezzetliydi.

Güneş batarken odamızdan izlediğimiz manzara çok güzel ve dinlendirici idi.

3 günlük tatilimiz ardından göl kenarında son bir yürüyüş yaparak temiz havayı ciğerlerimize tekrar tekrar doldurduk. Huzuru ve dinlenmiş ruhumuzu içimize, manzarayı gözlerimize hapsederek otelden ayrıldık.

Bu özellikli dönemde dinlenmek için bu oteli tavsiye edebiliriz.

Keyifli günler dilerim.

OCAK 2021      @gezipduru_ys     @okumali_ys

Gidilecek yollar, okunacak kitaplar, izlenecek filmler sınırsız ve ucu açık. Nefes alacağımız sayı bile belli dedik. Başladık gezmeye, okumaya, gözlemlemeye… Gezdikçe çoğaldık, okudukça bilinçlendik ve izleyip, gözlemledikçe çevremizde devasa olarak nitelenen sorunları, sıkıntıları !!! minnacık görmeye başladık ve sonuç olarak birlikte huzur bulduk. İnsan bu zamanda başka ne ister ki ! Dünya ne büyük biz insanlar ne kadar küçük demeye ara vermeden devam ettik. Kim bilir hayatımızın sonuna kadar daha ne kadar çok söyleyeceğiz. Franz Kafka ne kadar güzel demiş. ‘’Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında."Öncelikle sağlığımızın değerini bilip, kendimize iyi davranalım ve yatırım yapalım. Geze, göre ne tür yaşamlar varmış tanıklık edelim. Hayatınızı istediğiniz şekilde yaşamanız dileğiyle.Mutlu ve her zaman umutlu kalın .