Connect with us

Published

on

Bolu-Gölcük Gezimiz 2016

İstanbul’a yakın yer arayışlarımız sonunda karşımıza Bolu-Gölcük Tabiat Parkı çıktı. Temiz hava almak, biraz huzur  bulmak, biraz da sessizlik için gidilecek güzel yerlerden biri  olabilir diye düşündük. Yola revan olduk.

Güle oynaya geçen yolculuğumuz ve sabah kahvaltımızın ardından Gölcük Tabiat Parkı’na ulaştık.

Bolu il sınırları içerisinde yer alan Gölcük yapay bir göl, yani gölet. Gölün çevresi yaklaşık 2 km kadar. Döşeme taşından yapılany yolda göletin çevresini rahatlıkla yürüyerek dolaşabilirsiniz.

Fotoğraf makineniz yanınızda bulunsun. Göl, çok kısa süre içinde bulunduğunuz yere ve ışığa göre size güzel manzaralar sunuyor.

Gölcük Tabiat Parkı içerisine çadır kurarak kamp yapabilirsiniz.

Göl kenarındaki görsel güzellik ve aldığımız temiz hava ile birlikte yorgunluk baş gösterdi.

M.R.T Panorama Butik Otel’e gidip yerleştik. Otelimizde akşam yemeği sırasında sahne alan Fatih Acar & Orkestrası’nın methini duyduğumuzdan gecenin ilerleyen saatlerinde daha dinç olabilmek adına odamızda dinlenmeye çekildik. Dinlenmekle iyi yapmışız. Bize gerçekten çok keyifli bir gece yaşattı.

Sabah güzel bir kahvaltı sonrası otelin bahçesinde kahveler de içildi. İş ortamından kısa süre de uzak kalmak bize keyif verdi.

Güneş içimizi ısıttı, keyfimizin kahyası da dinlendi.

Sıra siz de?

www.facebook.com/gezipduru

Gidilecek yollar, okunacak kitaplar, izlenecek filmler sınırsız ve ucu açık. Nefes alacağımız sayı bile belli dedik. Başladık gezmeye, okumaya, gözlemlemeye… Gezdikçe çoğaldık, okudukça bilinçlendik ve izleyip, gözlemledikçe çevremizde devasa olarak nitelenen sorunları, sıkıntıları !!! minnacık görmeye başladık ve sonuç olarak birlikte huzur bulduk. İnsan bu zamanda başka ne ister ki ! Dünya ne büyük biz insanlar ne kadar küçük demeye ara vermeden devam ettik. Kim bilir hayatımızın sonuna kadar daha ne kadar çok söyleyeceğiz. Franz Kafka ne kadar güzel demiş. ‘’Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında."Öncelikle sağlığımızın değerini bilip, kendimize iyi davranalım ve yatırım yapalım. Geze, göre ne tür yaşamlar varmış tanıklık edelim. Hayatınızı istediğiniz şekilde yaşamanız dileğiyle.Mutlu ve her zaman umutlu kalın .

Continue Reading
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login